På bilden ser ni en middag från förra veckan. Den större tallriken är min och den mindre tallriken är sigges. Han äter i stort sett alltid samma mat som vi "vuxna" gör, minus salt, allt för mycket kryddor, e-ämnen osv. Det är så roligt att laga och äta mat ihop, som en familj. Såklart ger vi Sigge burkmat också. Men det är både enkelt, roligt och billigt att göra egen mat. Plus att den smakar bättre än den man köper, också slipper vi ta hand om alla glasburkar som blir över efteråt. Jag är glad att Sigge är matglad. Det finns nog inget han än så länge ratat, men den stora favoriten är nog ändå köttfärsås och spagetti (som jag mixar).


Jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Men jag lovar att jag ska bättra mig! För jag sitter inne på massa bilder, recept och idéer. Orsaken till de glesa inläggen är vardagen. För just nu kantas vår vardag av Sigge och husbygge.  Tiden utöver det prioteras familj och vänner. Plus att jag en gång i veckan är i stallet 🙏 men från och med nu lovar jag fler och mera kontinuerliga inlägg. Tills dess, ha det bra ❤


Kommentera

Publiceras ej