29 december och snart entrar vi ett nytt år. Känns spännande och fantastiskt samtidigt som det känns lite vemodigt att lämna 2014.
Mitt år har varit bland det bästa i hela mitt liv. Mycket har hänt och jag är så lycklig. Jag har alltid älskat livet men 2014 har varit något alldeles speciellt! 
Att vakna varje morgon brevid sin stora kärlek gör även den gråa vardagen till något extra.
Jag lever här och nu, försöker ta dagen som den kommer och ibland får jag nypa mig själv i armen för att se att jag faktiskt bara inte drömmer. 
Men självklart, jag är mänsklig och vaknar ibland på fel sida och har dagar jag inte vill kliva upp.hur vore egentligen livet om du aldrig hade motgångar? Inte roligt alls skulle jag tro, så skulle då inte jag vilja ha det!

Men just nu, just här och nu svävar jag på moln. Julen har varit fantastisk på alla sätt och vis. Vi har ätit gott, sovit länge, myst, varit med nära och kära, spaat, gått på bio, tränat och varit ute i kylan. Ännu är inte julen över, så några dagar till ska vi fortsätta i samma lunk innan vi återgår till vardagen igen.

Bilderna ni ser i detta inlägg är 1. Min syster emmas fantastiska saffransmousse, 2. God jul Jakobsson, Lindfors, Stålnacke och utbys önskar Arvid 3. Bilden är tagen för 10 min sen. Jag ser gravid ut, men verkligheten är att jag bara ätit godis i överdrift. Kan säga att jag har ganska ont i magen nu..